FM Future – Helpt met verbinden om toegang te krijgen tot nieuwe markten

Frazer Chesterman en Marcus Timson kondigen deze week de lancering aan van FM Future, een nieuw onafhankelijk strategisch marketingadviesbureau dat is ontworpen om inkjet- en digitale printtechnologieën nieuwe markten te laten betreden. Met hun ervaring met succesvolle lanceringen van nieuwe evenementen die nieuwe communities samenbrengen, zal FM Future ambitieuze inkjet- en digitale drukkerijen helpen te ontwikkelen en groeien.

 

FM Future Frazer Chesterman

 

Frazer Chesterman legt uit: “De afgelopen 7 jaar hebben we met veel plezier evenementen gelanceerd en ontwikkeld voor de industriële en digitale druktechnologiesector. Onze samenwerking met merken, fabrikanten en inkjetinnovatoren heeft volgens ons de ontwikkeling van industriële inkjet zowel technisch als commercieel bevorderd. We zien een blijvende rol voor ons om inkjet te helpen groeien door het te verbinden met nieuwe markten.”

In de afgelopen paar jaar is de industriële inkjetindustrie geëvolueerd en verbeterd in snelheid en kwaliteit, waardoor er flexibiliteit en waarde is toegevoegd aan verschillende productielijnen. In het licht hiervan zal FM Future de gemeenschap van digitale print consultancy bieden voor thought leadership, storytelling, marktonderzoek, inzicht, bedrijfsontwikkeling, talentverwerving en verkoop.

Marcus Timson concludeert: “Het lijdt geen twijfel dat we nu op een cruciaal moment aangekomen zijn voor industriële inkjet en digitale druk. Velen zouden zeggen dat we aan de rand van de kloof staan. Al ons recente onderzoek wijst op het feit dat de grootste hindernis voor succes de conservatieve industrie is en we zien dat het onze rol is om die kloof te overbruggen en inkjetinnovatoren te helpen de sprong naar nieuwe markten te maken en nieuwe inkomstenstromen te ontwikkelen. Alleen deze keer zullen we geen tentoonstelling organiseren.”

 

www.fmfuturenow.com

Berichttags

Like of deel op Social Media

  •  
  •  
  •  
  •  

Laat een reactie achter

Je moet ingelogd zijn om een reactie te kunnen plaatsen.