Summa Design Contest: The winner takes it all!

Door de jaren heen hebben we gemerkt dat eindgebruikers van Summa actiever zijn geworden op sociale media. Tegenwoordig zal elke ondernemer toegeven dat de impact van digitale marketing niet langer kan worden genegeerd. Het is overweldigend aanwezig in ons dagelijks leven, privé en professioneel. Dit geeft Summa de mogelijkheid om beter te communiceren met het publiek. Om dat te doen, is Summa altijd op zoek naar nieuwe marketingtools om de merkbekendheid te vergroten, de doelgroep te bereiken en, belangrijker nog, contact te maken met mensen die Summa gebruiken en vertrouwen.

Om al deze redenen houdt Summa een ontwerpwedstrijd onder hun eindgebruikers om hun creatieve geesten en hun vertrouwen in Summa te vieren.

 

Summa is van mening dat een dergelijke wedstrijd een uitstekende manier is om de creativiteit van de mensen in het veld te koesteren: de tekenmaker, de eindgebruiker.

De wedstrijd staat open voor alle Summa-eindgebruikers wereldwijd. Om deel te nemen aan de wedstrijd, moeten mensen eerst de Facebook-pagina van Summa liken en vervolgens foto’s uploaden van hun meest creatieve ontwerpen, gemaakt op een van onze Summa afwerksnijproducten, geplaatst als reactie op de post van de wedstrijd. De competitie loopt van 1 tot 31 oktober 2018.

De winnaar wordt gekozen door een deskundig team van Summa-juryleden en wordt beloond met een echt luxueuze behandeling in de prachtige stad Brugge. Het arrangement is inclusief een verblijf van 3 nachten in een exclusief high-end hotel in het hart van Brugge, inclusief activiteiten en een meet & greet met het team van experts op het hoofdkantoor van Summa in Gistel, België.

 

Maak kans op een luxueuze behandeling in het hart van Brugge op Summa’s Facebook-pagina.

Voor de volledige regels en voorwaarden, klik hier: www.summa.eu/contest-terms-and-conditions

 

We moedigen iedereen aan om hun ontwerpen in te sturen! We kijken uit naar een stukje van je creatieve geest.

Berichttags

Like of deel op Social Media

  •  
  •  
  •  
  •